دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم پر خاشگری دانش آموز فاطمه را در کلاس سوم کاهش دهم؟
با دانلود فایل اقدام پژوهی با عنوان چگونه توانستم پر خاشگری دانش آموز فاطمه را در کلاس سوم کاهش دهم؟ با قیمت بسیار مناسب در خدمت شما عزیزان هستیم.جهت دانلود و مطالعه اقدام پژوهی چگونه توانستم پر خاشگری دانش آموز فاطمه را در کلاس سوم کاهش دهم؟ با مشخصات 31 صفحه و در فرمت word و قابل ویرایش ادامه مطلب را بخوانید.شما میتوانید با اطمینان کامل بهترین اقدام پژوهی در مورد چگونه توانستم پر خاشگری دانش آموز فاطمه را در کلاس سوم کاهش دهم؟ را از سایت ما دانلود کنید.
نام فایل:اقدام پژوهی چگونه توانستم پر خاشگری دانش آموز فاطمه را در کلاس سوم کاهش دهم؟
فرمت فایل:word و قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل:31 صفحه
قیمت فایل:8000 تومان
قسمتی از فایل:
بيان مسئله
پرخاشگری یکی از رایجترین واکنشهای کودکان نسبت به ناراحتیها و ناکامی هاست که به منظور صدمه رساندن به دیگران ، کسب پاداش ، ارضای نیازها یا رفع موانع انجام می شود . چون تمام اعمال و رفتارهای انسان دارای هدف است رفتار پرخاشگرانه نیز هدف دارد هدف ، مهم ترین عامل در توجیه نوع رفتار است . براساس شناخت هدف ، می توان بین اعمال و رفتارهای گوناگون وجه تمایز قائل شد و آنها را در زمره رفتارهای سالم یا پرخاشگرانه برشمرد . ممکن است دو عمل یکسان در یک زمان یا دو هدف متفاوت انجام گیرد که یکی رفتار سالم و دیگری رفتار پرخاشگرانه تلقی شود ، برای مثال کودکی را در نظر آورید که در حیاط مدرسه در حال توپ بازی است . اگر توپش به طور تصادفی و بدون آنکه اراده کند به شیشه پنجره بخورد و آن را بشکند ،این عمل پرخاشگری نیست ، در حالیکه اگر توپش به صورت عمدی و به قصد شکستن شیشه بسوی پنجره پرتاب شود ، رفتارش پرخاشگرانه است ، از این رو ، در شناسایی و تعریف پرخاشگری و رفتار پرخاشگرانه باید هدف از انجام دادن آن عمل مشخص شود . مهم ترین هدف زندگی ما رسیدن به شادی و نشاط و کم کردن خشم و استرس است . حرکت و فعالیت انسان برای دست یافتن به شادی است . اگر فضای آموزشی ما از نشاط و شادی خاصی برخوردار باشد نتیجه ی آن فراگیرانی شاد و با عزت نفس بالا و آرام خواهد بود و آینده سازان خوبی برای این مرزو بوم خواهند بود .
پرخاشگری انواع گوناگونی دارد و آشکارترین نمونه های آن عبارتند از :
پرخاشگری فیزیکی 2- تهدید کلامی 3- توهین کلامی 4- پرخاشگری کلامی 5- شکایت 6- پرهیز و پرخاشگری ارتباطی...