دانلود تحقیق نگاهي به فلسفه هاي مديريت بازاريابي

دانلود تحقیق نگاهي به فلسفه هاي مديريت بازاريابي

0 6.8k
دانلود تحقیق نگاهي به فلسفه هاي مديريت بازاريابي
  دانلود تحقیق نگاهي به فلسفه هاي مديريت بازاريابي تعداد 28صفحه  آموزشی ویژه شما دانشجویان گرامی بصورت ورد قابل ویرایش با تخفیف ویژه از وبسایت قابل دانلود می باشد
نام فایل: دانلود تحقیق نگاهي به فلسفه هاي مديريت بازاريابي
فرمت فایل :ورد
تعداد صفحات:28 صفحه
قسمتی از فایل
دریافت

مديريت بازاريابي را كوششي آگاهانه براي دستيابي به نتايج مبادله مطلوب با بازارهاي مورد نظر دانسته اند. شناخت فلسفه هايي كه راهنماي اينگونه تلاش هاي بازاريابي هستند و آگاهي از ارزش نسبي هر يك در رابطه با “ سازمان”،   “ مشتريان” وجامعه”،مي باشد . سازمانها فعاليت هاي بازاريابي خود را بر اساس پنج ديدگاه قرار مي دهند.

اين ديدگاه ها عبارت اند از: توليد، محصول، فروش، بازاريابي و بازاريابي اجتماعي

 

ديدگاه توليد:

 

گرايش توليد يكي از قديميترين فلسفه ها براي رهنمود دادن به فروشندگان است. گرايش توليد بر پايه اين فرض بنا شده است كه مصرف كننندگان خواهان محصولاتي هستند كه در دسترس بوده، استطاعت خريد آن را داشته باشند؛ بنابراين مديريت بايد فعاليت خود را بر بهبود كارايي توليد و توزيع متمركز كند


5,000 تومان