دانلود تحقیق درمورد مديريت و برنامه ريزي در روابط عمومي
با دانلود تحقیق در مورد مديريت و برنامه ريزي در روابط عمومي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مديريت و برنامه ريزي در روابط عمومي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مديريت و برنامه ريزي در روابط عمومي ادامه مطالب را بخوانید.
نام فایل:تحقیق در مورد مديريت و برنامه ريزي در روابط عمومي
فرمت فایل:word و قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل:33 صفحه
قسمتی از فایل:
مديريت و برنامه ريزي در روابط عمومي
مقدمه
روابط عمومي يكي از مهمترين و اساسيترين بخشهاي هر سازمان است. واحدي كه پل ارتباطي ميان مدير با كاركنان سازمان مربوطه با مراجعين و بالعكس ميباشد.
مديران موفق درصنعت و بازرگاني امروز به روابط عمومي سازمان خود اهميت ويژهاي مي دهند.آنان در جستجوي برتري خلاقيت و ابتكار عمل هستند و كارشناسان ورزيده و مبتكرروابط عمومي را به كار ميگيرند تا ازكنشها و واكنشهاي جامعه پيرامون خود آگاهي يابند انتقادات را بشنوند و به اصلاح رفتارو توليد خود بپردازند و مزيت هاوبرتريهاي توليد و يا محصول خود را به گوش جهانيان برسانند و به آنها بقبولاند كه به افكار عقايد سليقهها و احساساتشان احترام ميگذارند.
رهبران هشيار سازمانها امروزه اين را بديهي مي دانند كه پايبندي به اصول روابط عمومي تنها راه ممكن براي بقاي نظام آن هاست و هر چيزي غير اين، كهنه، قديمي و از ميان رفتني است.
يك مدير به ويژه در سطح عالي سازمان نياز به شناخت مخاطبان سازمان و رقبااز يك طرف و مجموعه امكانات انساني و مادي خود از طرف ديگر دارد.
توجه به روابط انساني و مهارتهاي اووعلاقهمندي به حقوق انساني راهي ممكن براي گشودن دريچههاي درياي بيكران استعدادهاي نهفته اودر بروز خلاقيت و نوآوري محسوب ميشود و صاحبان چنين انديشهاي روابط عمومي رابه عنوان واحدي ضروري و لازم در سازمان خود مي دانند و تمايلات خود به اعمال رويههاي روابط عمومي را در شخص خود و سازمان شان ميپرورانند چراكه بالندگي و شكوفايي روابط عمومي را موجب بقاي مديريت و سازمان خود ميدانند.
تعاريف روابط عمومي
فرهنگ و بستر (چاپ سوم) روابط عمومي را چنين تعريف مي كند:
1- ترويج حسن رابطه وايجاد بر حسن نيت بين يك شخص يا يك موسسه بازرگاني يا يك سازمان از يك طرف با اشخاص و گروههاي ديگر يا با تمام مردم جامعه از طرف ديگر به وسيله توزيع مطالب تفسيري و توسعه مبادله حسن همجواري و سنجش و مطالعه در واكنشهاي عمومي
درجه وميزان تفاهم و حسن نيت يك فرد يا يك موسسه و يا يك سازمان از يك طرف و جامعه از طرف ديگر