دانلود طرح درس سرگذشت دفتر من علوم ششم با روش بارش مغزی
0
7k
دانلود طرح درس سرگذشت دفتر من علوم ششم با روش بارش مغزی بر اساس سند ملی و طبقه بندی بلوم
اهداف جزیی و رفتاری :
درس سرگذشت دفتر من را به صورت خلاصه توضیح دهند. ( درک و فهم )
تکالیف مربوط به درس سرگذشت دفتر من را با دقت انجام دهند . ( روانی حرکتی – عادی )
دانش آموز آنچه را از درس سرگذشت دفتر من یاد می گیرد با دوستانش به اشتراک بگذارد.
دانش آموز با توجه به ملاک های عقلانی بتواند درس سرگذشت دفتر من را به صورت کاربردی فرا بگیرد..
رعایت ادب و احترام نسبت به معلم
تقویت مهارت گوش دادن
تقویت مهارت سخن گفتن
شناختی:۱- دانشآموز بتواند چند مورد از روشهای ثبت و نگهداری اطلاعات در گذشته را نام ببرد.
۲- دانشآموز بتواند علت تغییر روشهای ثبت اطلاعات را نام ببرد.
۳- دانشآموز بتواند معایب روشهای ثبت اطلاعات در گذشته را بیان کند.
مهارتی:۱- دانشآموزبه آثار باستانی خسارتی وارد نکند،روی آنها خاطره ننویسد.
۲-دانشآموز بتواند نمونههایی مشابه این آثار فراهم آورد.
عاطفی:۱- دانشآموز به مشاهدهی آثار باستانی علاقمند شود.
۲- دانش آموز به مطالعه و تحقیق دربارهی زندگی گذشتگان علاقمند شود.
۳-دانشآموز نسبت به نگهداری وبرخورد درست با آثار باستانی توجه ویژه کند.
۴-دانشآموز به یادگیری خطوط گذشتگان تمایل نشان بدهد.
اهداف جزیی و رفتاری :
درس سرگذشت دفتر من را به صورت خلاصه توضیح دهند. ( درک و فهم )
تکالیف مربوط به درس سرگذشت دفتر من را با دقت انجام دهند . ( روانی حرکتی – عادی )
دانش آموز آنچه را از درس سرگذشت دفتر من یاد می گیرد با دوستانش به اشتراک بگذارد.
دانش آموز با توجه به ملاک های عقلانی بتواند درس سرگذشت دفتر من را به صورت کاربردی فرا بگیرد..
رعایت ادب و احترام نسبت به معلم
تقویت مهارت گوش دادن
تقویت مهارت سخن گفتن
شناختی:۱- دانشآموز بتواند چند مورد از روشهای ثبت و نگهداری اطلاعات در گذشته را نام ببرد.
۲- دانشآموز بتواند علت تغییر روشهای ثبت اطلاعات را نام ببرد.
۳- دانشآموز بتواند معایب روشهای ثبت اطلاعات در گذشته را بیان کند.
مهارتی:۱- دانشآموزبه آثار باستانی خسارتی وارد نکند،روی آنها خاطره ننویسد.
۲-دانشآموز بتواند نمونههایی مشابه این آثار فراهم آورد.
عاطفی:۱- دانشآموز به مشاهدهی آثار باستانی علاقمند شود.
۲- دانش آموز به مطالعه و تحقیق دربارهی زندگی گذشتگان علاقمند شود.
۳-دانشآموز نسبت به نگهداری وبرخورد درست با آثار باستانی توجه ویژه کند.
۴-دانشآموز به یادگیری خطوط گذشتگان تمایل نشان بدهد.