اهداف و پیامدها وجود تعامل بین معلم و دانش آموزان در فراگیری درس اندازه گیری و محاسبات تقریبی فعالیت بر اساس اهداف معین واز پی
بسم الله الرحمن الرحیم
فرمت فایل WORD
تعدادصفحات 6عدد
چکیده متن
اهداف و پیامدها
وجود تعامل بین معلم و دانش آموزان در فراگیری درس اندازه گیری و محاسبات تقریبی
فعالیت بر اساس اهداف معین واز پیش تعیین شده در فراگیری درس اندازه گیری و محاسبات تقریبی
طراحی منظم با توجه ب
.
.
.
الف: قبــل از تـــــــدریــس |
|
|||
اهداف بر اساس تلفیقی از هدف نویسی برنامه درسی ملی و طبقهبندی جدید بلوم |
|
|||
اهداف و پیامدها وجود تعامل بین معلم و دانش آموزان در فراگیری درس اندازه گیری و محاسبات تقریبی فعالیت بر اساس اهداف معین واز پیش تعیین شده در فراگیری درس اندازه گیری و محاسبات تقریبی طراحی منظم با توجه به موقعیت و امکانات درس اندازه گیری و محاسبات تقریبی ایجاد فرصت و تسهیل یادگیری در فراگیری درس اندازه گیری و محاسبات تقریبی
|
|
|
||
دانش آموزان باید مفاهیم درس اندازه گیری و محاسبات تقریبی را در پایه ششم به طور کامل فرا بگیرند. |
|
|
||
1. تعدادجلساتی که در هفته به این تدریس کتاب ریاضی درس اندازه گیری و محاسبات تقریبی پایه ششم اختصاص داده شده است . 2. تعداد دروس کتاب درسی با رعایت پیچیدگی مفاهیم کتاب ریاضی درس اندازه گیری و محاسبات تقریبی پایه ششم 3. تعدا د ماهی که به این درس کتاب ریاضی درس اندازه گیری و محاسبات تقریبی پایه ششم تخصیص یافته است. بنا بر این بعد از در نظر گرفتن مسائل و مواردی که ذکر گردید،زمانبندی کتاب ریاضی درس اندازه گیری و محاسبات تقریبی پایه ششم را بررسی و تدوین می نماییم.
|
|
|||
اهداف (با رعایت توالی محتوای درسی) انتظارات در پایان آموزش |
حیطه و سطح در بلوم |
|
||
اندیشیدن در مورد توانایی های دیگران و چگونگی تدریس کتاب ریاضی درس اندازه گیری و محاسبات تقریبی پایه ششم |
شناختی |
|