داف جزیی و رفتاری : درس وقتی بوعلی کودک بود را به صورت خلاصه توضیح دهند. ( درک و فهم ) تکالیف مربوط به درس وقتی بوعلی کودک ب
0
7.3k
دانلود طرح درس ملي درس وقتی بوعلی کودک بود را در کتاب فارسی پایه پنجم
به نام خدا
فرمت فايل دانلودي بصورتword و pdfميباشد
تعدادصفحات فايل
شرح حال
دانش آموزان پس از پایان جلسه آموزشی به اهداف زیر دست می یابند : آشنایی با ضرورت و کاربرد درس وقتی بوعلی کودک بود فارسی پایه پنجم آشنایی با مبانی و مضامین درس وقتی بوعلی کودک بود فارسی پایه پنجم مهارت خوب گوش دادن و خوب صحبت کردن ادای احترام متقابل به دیگران و مشارکت در فرایند تدریس | | |||||
عرصه ها (وظایف دانش آموز در قبال) | رئوس مطالب : آشنا شدن با نقش و کاربرد درس وقتی بوعلی کودک بود فارسی پایه پنجم در زندگی روزمره-خوب گوش دادن و خوب صحبت کردن - آشناییکامل دانش آموزان با مفهوم درس و ایجاد تفکر و خلاقیت در فرایند یاددهی – یادگیری | | ||||
دیگران | خود | خلقت | خدا | انتظارات از دانش آموزان در این درس | حیطه ها و اهداف | |
| * | | * | در مورد تنوع در جهان آفرینش تفکر کند و مهارتهای فرآیند تفکر را پیدا کند . | تعقل | |
| * | | | نسبت به مطالب بیان شده روحیه نقد پذیری و نقادی پیدا کند . | ایمان | |
| * | | | مفاهیم و اهداف آموزشی درس را فراگرفته و آنها را تحلیل نماید. | علم | |
| * | | | در مورد درس فرضیه سازی کرده و آن ها رد یا قبول کند . | عمل | |
* | * | | | برای انجام اخلاق پسندیده از قبیل رعایت حقوق دیگران ، نظم در کلاس ، همکاری و تلاش کند و به دیگران نیز توصیه کند. | اخلاق | |
| * | | | به سوالات مطرح شده پیرامون درسوقتی بوعلی کودک بود فارسی پنجمابتدایی پاسخ گوست. | تعقل - علم | |
* | * | | | در پاسخگویی به سوالات و فعالیت هایکلاسی فعال است. | علم - عمل | |
* | * | | | نسبت به مبانی اخلاقی و تربیتی درکنار آموزش علاقه مند می شود. | اخلاق |